ΜΩΣΑΪΚΟ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΚΑΙ 13 ΧΡΟΝΙΑ "ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ"

ΜΩΣΑΪΚΟ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!!!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες!
Γιορτάζουμε αισίως τα 13 γεννέθλια αυτού εδώ του blog! 
13 ολόκληρα χρόνια λιχουδιών και πειραματισμών!

Τη σελίδα αυτή τη λατρεύω, μεγαλώνουμε μαζί... Εδώ μέσα έχουν αποτυπωθεί οι πιο σημαντικές στιγμές μου! Αυτή εδώ η γωνίτσα είναι το καταφύγιο μου τις φορές που έχω την ανάγκη να επικοινωνήσω με τον κόσμο διατυπώνοντας τον ενθουσιασμό και τη χαρά μου για κάθε τί καινούριο!!!!

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια! Είστε οι συνοδοιπόροι μου σ' αυτό το μακρύ ταξίδι των γεύσεων!!!!
Για όλα αυτά και για τα επόμενα που θα έλθουν νιώθω ευγνωμοσύνη 🌺🌺🌺

Ελάτε τώρα να σας κεράσω υπέροχο και πρωτότυπο μωσαϊκό καραμέλας για να γιορτάσουμε παρέα αυτή τη σημαντική επέτειο 💙💘





Υλικά:
  • 2 κονσέρβες καραμελωμένο ζαχαρούχο γάλα 
  • 250γρ. φυτικό βούτυρο ή μισό-μισό με αγελαδινό 
  • 1 κι 1/2 μπισκότα τύπου digestive 
  • σιρόπι καραμέλας για το σερβίρισμα



Διαδικασία:
  • Λιώνουμε σε χαμηλή θερμοκρασία το βούτυρο κι έπειτα προσθέτουμε τα καραμελωμένα ζαχαρούχα γάλατα ανακατεύοντας έως ότου πάρουμε μια πυκνή κρέμα.
  • Αφήνουμε το μείγμα να έλθει σε θερμοκρασία δωματίου.
  • Σπάμε τα μπισκότα σε μικρά κομματάκια και τα προσθέτουμε κι αυτά μέσα στο μείγμα.
  • Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε 2 μακρόστενες φόρμες για κέικ και μοιράζουμε το μείγμα. Σκεπάζουμε με αντικολλητικό χαρτί και αλουμινόχαρτο. Εναλλακτικά στρώνουμε το μείγμα σε μπαστούνι όπως το κλασικό μωσαϊκό.
  • Βάζουμε το γλυκό στην κατάψυξη να σταθεί εντελώς.
  • Κόβουμε σε φέτες και γαρνίρουμε με σιρόπι καραμέλας.
  • Διατηρούμε στην κατάψυξη!


Σημ. Αυτό το μωσαϊκό έχει διαφορετικό υφή από το παραδοσιακό, σχετικά κολλώδη. Για το λόγο αυτό συνιστάται να κοπεί σε μερίδες αφού παγώσει και να διατηρηθεί στην κατάψυξη μέσα σε αεροστεγές σκεύος ώστε να γίνεται πιο εύκολο το σερβίρισμα χωρίς να κολλάει το χαρτί !

Καλή σας απόλαυση!!!!
Φιλικά, 
Μαριφάνη 💘💙💘💙



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις