ΓΛΥΚΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΓΩΤΟ ΕΚΜΕΚ ΜΕ ΤΣΟΥΡΕΚΙ | ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΓΛΥΚΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΓΩΤΟ ΕΚΜΕΚ ΜΕ ΤΣΟΥΡΕΚΙ | ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑΤΟΣ


Σήμερα σας έχω μια πρόταση για να αξιοποιήσετε το τσουρέκι που σας περισσεύει ή απλά μια ιδέα για το πώς μπορείτε να φτιάξετε στο άψε σβήσε ένα υπέροχο, πεντανόστιμο επιδόρπιο με ανατολίτικο "αέρα"!!!!


Τα υλικά που θα χρειαστούμε θα είναι έτοιμα προπαρασκευασμένα και θα σας έχω τα link για να δείτε πως μπορείτε εξ αρχής να τα ετοιμάσετε εάν θέλετε να έχετε ένα επιδόρπιο 100% από τα χεράκια σας! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έτοιμα υλικά του εμπορίου, όμως εγώ εδώ σας δείχνω στη φωτογραφία τσουρέκι και παγωτό που έχω φτιάξει μόνη μου!!!

Ως εκ τούτου θα χρησιμοποιήσουμε:
  • Φέτες από τσουρέκι ως βάση (συνταγή για  σπιτικό τσουρέκι με μέλι χωρίς ζάχαρη 
  • εδώ)
  • Παγωτό μαστίχα ή πολίτικο καϊμάκι (συνταγή για σπιτικό παγωτό μαστίχα εδώ)
  • Γλυκό του κουταλιού βύσσινο μαζί με το σιρόπι του
  • Αμύγδαλο φιλέ ή φυστίκια Αιγίνης κοπανισμένα για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση για ατομικές μερίδες:

  • Για κάθε μερίδα βάζουμε σε πιάτο 2 φέτες τσουρέκι ως βάση.
  • Εμποτίζουμε το τσουρέκι με λίγο από το σιρόπι βύσσινο.
  • Βάζουμε 2 μπάλες από το παγωτό μαστίχα.
  • Γαρνίρουμε με γλυκό κουταλιού βύσσινο και φυστίκια Αιγίνης ή αμύγδαλα φιλέ!!!


Το πιο νόστιμο επιδόρπιο που έχετε φάει είναι έτοιμο! Όσο το παγωτό λιώνει γίνεται ένα με το σιρόπι και βρέχει το τσουρέκι στη βάση!!! Το αποτέλεσμα;;; Απλά συγκλονιστικό!!!!


Καλή σας απόλαυση
Σας φιλώ :*
Μαριφάνη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις