ΜΠΟΜΠΑ ΜΕ ΚΟΤΟΣΑΛΑΤΑ

ΜΠΟΜΠΑ ΜΕ ΚΟΤΟΣΑΛΑΤΑ


Σας έχω πει ποτέ ότι έχω καλύτερα να τρώω μεζεδάκια παρά φαϊ? Αν όχι είναι η κατάλληλη στιγμή να το ομολογήσω!
Μπόμπα με κοτοσαλάτα, ένας από τους πιο αγαπημένους μου μεζέδες για την μπύρα! Είναι επίσης ο πρώτος "επιλαχών" στα βραδινά μου γεύματα όταν μου έχει περισσέψει κοτόπουλο από το μεσημέρι
Την κοτο-μπόμπα την φτιάχνω συχνά σε γιορτές και μαζώξεις! Κι αν κρίνω μετά από την άδεια πιατέλα, φαίνεται ότι κάτι...κάνω καλά!

Δείτε πόσο εύκολα και γρήγορα γίνεται!


Για μια μεγάλη μπόμπα χρειαζόμαστε:
  • 1 ολόκληρο ψητό κοτόπουλο κααθαρισμένο ή 2 στήθη κοτόπουλου βρασμένα
  • 1 μεσαίο κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
  • 3-4 φρέσκα κρεμμυδάκια
  • 3 κουτ.σ. μαγιονέζα
  • 2 κουτ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
  • 1 κουτ.σ. μουστάρδα
  • ξύσμα από 1/2 λεμόνι
  • 2 κουτ.σ. ελαιόλαδο
  • 6-7 κλαράκια μαϊντανός  (προαιρετικά)
  • αλάτι-φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • 1 μεγάλη συσκευασία ψωμί του τοστ 
Ας την φτιάξουμε:
  • Στο μπλέντερ ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια και τον μαϊντανό (εάν τον χρησιμοποιήσουμε).
  • Σε μπολ ενώνουμε τη μαγιονέζα με το γιαούρτι, τη μουστάρδα, το λάδι, το ξύσμα και το περιεχόμενο του μπλέντερ.
  • Ψιλοκόβουμε το κοτόπουλο σε πολύ μικρά κομματάκια και το ρίχνουμε στο μπολ με τις αλοιφές.
  • Αλατοπιπερώνουμε σύμφωνα με το γούστο μας και τα ανακατεύουμε καλά όλα μαζί.
  • Γεμίζουμε φέτες του τοστ σε σάντουιτς και τις κόβουμε σε τρίγωνα.
  • Συναρμολογούμε σε σχήμα πύργου,ή απλά τα σερβίρουμε ελεύθερα σε πιατέλα.
  • Διατηρείται στο ψυγείο για 2-3 με μεμβράνη ή τάπερ.


Καλή σας όρεξη
Σας φιλώ :*
Μαριφάνη




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις