Σαλάτα τύπου Caesar's της νεολαίας

Σαλάτα τύπου Caesar's της νεολαίας

Παράξενο μου φαίνεται αυτό το "νεολαίας", ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι απομακρύνομαι από αυτήν την κατηγορία... Τέλος πάντων, οι συνομήλικοί μου με νιώθετε.. Τι σχέση έχουν  όλα αυτά με τη σημερινή συνταγή μας; Απλά ότι η σαλάτα που θα δείτε παρακάτω είναι συνδυασμένη στο νου μου με μια ιδιαίτερα αγαπητή λιχουδιά της δίκης μου γενιάς που απολαμβάναμε στα fastfood της εποχής των '00's, πάνω-κάτω πριν μια δεκαετία.  Η σαλάτα "Σίζαρ". 

Η αυθεντική συνταγή περιλαμβάνει σως από αντζούγιες, στη δική μου όμως εδώ την παραλείπουμε. Τη σαλάτα αυτή την φτιάχνω χρόνια όπως θα δείτε κι Εδώ όμως πλέον την έχω εμπλουτίσει με μερικά ακόμη συστατικά για πιο πλούσια γεύση και χορταστικό αποτέλεσμα..



Τα υλικά μας για 1 ατομική σαλάτα:

  • 1 σνίτσελ κοτόπουλο πανέ ή κοτολέτα
  • 1 σακουλάκι ανάμεικτη σαλάτα με μαρούλι και ρόκα
  • 2 φέτες κοτόπουλο ψητό κομμένες σε κομματάκια
  • κρουτόν με γεύση σκόρδου ή ουδέτερα
  • φλοίδες παρμεζάνας ή πικάντικης γραβιέρας 

Για τη σως:

  • χυμός από μισό λεμόνι
  • 1 κουταλιά μουστάρδα Dijon
  • 1 κουταλάκι μέλι
  • 1/3 κρασοπότηρου ελαιόλαδο
  • 1/4 σκελίδας σκόρδο λιωμένη 
  • αλάτι-φρεσκοτριμμένο πιπέρι


Εκτέλεση

  • Σε σέικερ χτυπάμε τα υλικά για τη σως.
  • Τηγανίζουμε ή ψήνουμε στο φούρνο το σνίτσελ να ροδίσει (για καλύτερα αποτελέσματα ετοιμάζουμε δικά μας σνίτσελ αντί κτψ, δείτε πως φτιάχνουμε σπιτικό σνίτσελ κοτόπουλο εδώ). Αφήνουμε να στραγγίσει σε χαρτί και κόβουμε σε λωρίδες.
  • Βάζουμε σε μπολ την πράσινη σαλάτα, τις φέτες κοτόπουλου και τα ανακατεύουμε με τη μισή σως.
  • Πάνω από τη σαλάτα απλώνουμε τα κομμάτια σνίτσελ, σκορπάμε τα κρουτόν και τις φλοίδες από τυρί. 
  • Τέλος περιχύνουμε την υπόλοιπη σως και αλατοπιπερώνουμε σύμφωνα με τα γούστα.
  • Απολαμβάνουμε τη σαλάτα κατά προτίμηση χλιαρή.


Καλή σας όρεξη 

Σας φιλώ :*

Μαριφάνη








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις