ΑΝΑΜΕΙΚΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ

ΑΝΑΜΕΙΚΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ




Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες μου, 

Σας κερνώ σήμερα ένα γλυκάκι για να γιορτάσουμε όλοι μαζί τα δωδέκατα γεννέθλια αυτής εδώ της συνταγοσελίδας!

Όπως έχω πει στο παρελθόν, η σελίδα αυτή ξεκίνησε όταν εγώ ήμουν πολύ μικρή -μόλις 22- έναν Αύγουστο που ήθελα να γεμίσω το χρόνο μου μέσα στις διακοπές μου. 

Με τις λίγες γνώσεις που είχα τότε, ένοιωθα χαρά όταν έπαιρνα το θάρρος να μοιραστώ κάθε μου νέα έμπνευση. Ήταν το κίνητρο να συνεχίσω να μαθαίνω και να εξελίσσομαι. Σημαντική η απόφαση και τολμώ να πω ότι έπιασε τόπο μιας που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήξερα μόνο να φτιάχνω μεζεδάκια και ψευτοκαρμπονάρα.. Κανείς δεν πίστευε ότι το ενδιαφέρον μου αυτό θα έχει "διάρκεια" μιας που η...αφέλεια της νιότης μου έκανε τους γύρω να νομίζουν πως επρόκειτο για ακόμη έναν...νεανικό ενθουσιασμό και μια μόδα που ακολούθησα κι εγώ. 

Ο καιρός έδειξε άλλα δεδομένα. Αυτό εδώ το blog είναι από τις λίγες "σταθερές" και με διάρκεια δραστηριότητές μου σε μια πορεία  ζωής γεμάτη από εμπειρίες, δυσκολίες, επιτυχίες, αποτυχίες και μπόλικα κεράσματα. Και μπορεί να έχω κάνει πολλές αλλαγές σε προσωπικό επίπεδο, να έχω μηδενίσει και να έχω ξανά ξεκινήσει από την αρχή όμως ουδέποτε πέρασε από το μυαλό μου να σταματήσω τη λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας η οποία -παρεμπιπτόντως- προχωράει καμαρωτά πάρα την εξέλιξη των social media που αποτελούν εναλλακτικές μεθόδους προβολής και διάθεσης πληροφοριών. "Τα γραπτά μένουν". Το υποστηρίζω κι ευτυχώς επιβεβαιώνομαι.

Δε γνωρίζω με σιγουριά να σας πω εάν θα τολμήσω να παρουσιάσω τις ιδέες μου παράλληλα και σε κάποια άλλη ψηφιακή πλατφόρμα, παρότι μου το ζητάτε επιμόνως. Δεν λέω ναι, δε λέω όμως και όχι 🤫 Θα φανεί στην πορεία.

Για όλα αυτά λοιπόν, σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που στηρίζετε αυτήν εδώ τη συνταγογωνιά όλα αυτά τα χρόνια και σας κερνάω ένα ωραίο γλυκάκι! 


ΑΝΑΜΕΙΚΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ για μικρούς και μεγάλους!!!!! 

Υλικά: 

1 πακέτο μπισκότα πτι-μπερ 

2 φάκελοι σαντιγί garni βανίλια + φρέσκο γάλα (όσο αναγράφεται στις οδηγίες του φακέλου)

1 ζαχαρούχο γάλα κρύο από το ψυγείο 

1 κάψουλα βανίλια 

1 κουταλιά της σούπας κακάο 

λιωμένη κουβερτούρα για το βούτηγμα (προαιρετικά)

Διαδικασία:

Χτυπάμε με το μίξερ στη δυνατή ταχύτητα τα garni μαζί με το γάλα μέχρι να γίνουν σαντιγί κι έπειτα ενώνουμε το ζαχαρούχο γάλα. 

Χωρίζουμε το μείγμα σε δύο ίσα μέρη. Στο ένα τμήμα προσθέτουμε το κακάο να πάρει σοκολατένια μορφή και στο άλλο τμήμα τη βανίλια.

Στρώνουμε σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί τα μισά μπισκότα και απλώνουμε από πάνω τη στρώση από τη λευκή κρέμα. Από πάνω στρώνουμε με τη σοκολατένια κρέμα και τέλος σκεπάζουμε με τα υπόλοιπα μπισκότα (ή χρήση διαφανούς σκεύους θα βοηθήσει να κεντράρετε τα μπισκότα σας στο σημείο που πρέπει για να έχουν ομοιομορφία όταν τα τεμαχίσετε).

Βάζουμε στην κατάψυξη για 8 ώρες τουλάχιστον να παγώσουν καλά κι έπειτα τα κόβουμε σε κομμάτια.

Προαιρετικά παίρνουμε λίγα-λίγα παγωτάκια από την κατάψυξη και τα βουτάμε στη λιωμένη κουβερτούρα (όχι πολύ καυτή). 

Διατηρούμε τα παγωτά μέσα σε σκεύος που κλείνει καλά κατάλληλο για κατάψυξη κι απολαμβάνουμε!


Σας ευχαριστώ πολύ για όλα και σας εύχομαι καλές δημιουργίες!!!!


Με εκτίμηση και αγάπη ❣

Μαριφάνη 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις