Αποτελέσματα διαγωνισμού!!!




Έχουμε νικητές!!!! Ή μάλλον νικήτριες!!!! Όλες γυναίκες!!!!
Επειδή είναι πολύ μικρά τα γράμματα (κάντε ένα zoom αν θέλετε) τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Το πρώτο τυχερό σχόλιο είναι το #50, Γαλήνη Κ. από Θεσσαλονίκη και κερδίζει το βιβλίο μαγειρικής "Γεύσεις αστέρων" του σεφ Θοδωρή Αγγελασόπουλου μαζί με μια ποδιά κουζίνας.

Το δεύτερο τυχερό σχόλιο είναι το # 47, Θεοδότα Μ. από Θεσσαλονίκη και κερδίζει ένα σετ με εργαλεία κουζίνας.

Το τρίτο τυχερό σχόλιο είναι το #2, Νάντια Οικονόμου από Ιωάννινα και κερδίζει ένα σετ με εργαλεία κουζίνας!

Παρακαλούνται οι νικήτριες του διαγωνισμού να επικοινωνήσουν μαζί μου είτε μέσω inbox στο προσωπικό μου προφίλ (https://www.facebook.com/marifani.xanthaki?ref=tn_tnmn) είτε μέσω e-mail (xanthaki.m89@gmail.com) προκειμένου να μου πουν την ακριβή τους διεύθυνση ώστε μέσω κούριερ δικής μου χρέωσης να τους αποστείλω τα δώρα τους. ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ!!!! Oι νικήτριες να μου στείλουν τα στοιχεία τους μέχρι και τις 24 Δεκεμβρίου διαφορετικά αναγκαστικά θα πρέπει να κάνω ξανά κλήρωση!!!!







Συγχαρητήρια και στις 3 σας!!!! Γαλήνη, Θεοδότα και Νάντια να είστε πάντα τυχερές!!!!

Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο διαγωνισμό μου!!!!! Να ξέρετε ότι θα κάνω κι άλλους τέτοιους επετειακούς/ εποχιακούς διαγωνισμούς γιατί το διασκέδασα πολύ!!!!

Και για τους φίλους/συντοπίτες μου από Τήνο που έλαβαν συμμετοχή και με στηρίζουν πολύ, θα έρθουμε σε επαφή για να τους δώσω προσωπικά τα αναμνηστικά τους (θα σας στείλω προσωπικό μήνυμα για να συναντηθούμε)!!!!!

Καλές γιορτές σε όλους σας!!!!



Y.Σ. Τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί και στο f/b (group - fun page και σε ομάδες μαγειρικής)





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις