Κι έγινε της" σοκολατόπιτας"!!!!



Δεν πήρα είδηση ακόμα πως έγινε, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι από εχθές το βράδυ μέχρι σήμερα έχω φτιάξει 4 σοκολατόπιτες κάθε μεγέθους, κάθε σχήματος, κάθε τύπου.....!!!!!!!!!!!!


Να τες όλες μαζεμένες:








Διότι δεν είμαι αχάριστη. Από χθες είχα ενημερώσει όλους τους δικούς μου γι αυτή τη νέα μου δημιουργία...Δεν έπρεπε και σ' αυτούς κάτι να δώσω να δοκιμάσουν? Να  τους άφηνα με τη γλύκα και την....πίκρα μαζί?
Γι αυτό κι εγώ έφτιαξα ένα μεγάλο στρογγυλό ταψί με πορτοκάλι και σκούρα σοκολάτα για τον φίλο μας τον Φραγκίσκο που σήμερα μας έχει τραπέζι,
Ένα ορθογώνιο για μια άλλη πολύ οικεία μου οικογένεια (χμ...καταλαβαίνεται....) με γάλακτος κουβερτούρα, σκούρα κουβερτούρα και πορτοκάλι ,
Ένα μικρότερο στρογγυλό με γλάσσο γάλακτος για εμάς, όπου φαγώθηκε το ίδιο βράδυ, και τέλος
άλλο ένα μικρότερο στρογγυλό ταψάκι με άχνη ζάχαρη επιπλέον και πορτοκάλι, για τον αδερφό μου που θα έρθει σήμερα σπίτι με "όμορφη" παρέα (χμ...και πάλι καταλαβαίνεται)!
Και απ' ό,τι νομίζω έπεται συνέχεια!!!!!!

Να έχετε ένα γλυκό Σ/Κ σαν τις σοκολατόπιτές μου!!!!
Μαριφάνη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις