Λευκές σοκολάτες τύπου "Break"



Η λευκή σοκολάτα ή τουλάχιστον αυτή που μας προσφέρουν ως λευκή οι μεγάλες σοκολατοβιομηχανίες είναι η αδυναμία μου. Συγκεκριμένα λατρεύω τη λευκή σοκολάτα με τους ξηρούς καρπούς *"Break" από την αγαπημένη *"ΙΟΝ"... Αυτή τη σοκολάτα με τα "τετραγωνάκια" όπως συνηθίζεται να την περιγράφουν πολλοί κάθισα και την έφτιαξα μόνη μου...Είναι τόσο απλή σε συστατικά και τόσο συμφέρουσα από άποψη τιμής αφού μας βγάζει 4 σοκολάτες η κάθε δόση που θέλω να τη φτιάξετε όλοι σας!!! Καθιερώθηκε, όποτε έχω κέφια θα φτιάχνω να την έχω "στοκ" στο ντουλάπι μου!!! Θα τη λατρέψετε όπως τη λάτρεψα κι εγώ <3




Υλικά για 4 μεγάλες ή 8 μικρές πλάκες:
360 γρ. λευκή κουβερτούρα ψιλοκομμένη
50 γρ. φουντούκια ψημένα και χονροκομμένα
50 γρ. αμύγδαλα ψημένα και χοντροκομμένα
50 γρ. σταφίδες μαύρες 
1 κουτ.σ. κονιάκ
1 πρέζα αλάτι

Εκτέλεση:
  • Σε ένα μπολ ρίχνουμε όλους τους ξηρούς καρπούς και το κονιάκ. Τα ανακατεύουμε όλα μαζί να πάρουν άρωμα.
  • Λιώνουμε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα ανακατεύοντας συνεχώς.
  • Ρίχνουμε μέσα στο σκεύος με τους ξηρούς καρπούς τα 2/3 της λιωμένης σοκολάτας και το αλάτι και τα ανακατεύουμε ξανά πολύ καλά.
  • Σε ένα πυρέξ ή ρηχό ταψί στρώνουμε ολόισια μια λαδόκολλα και αλείφουμε μια λεπτή στρώση από την λιωμένη κουβερτούρα που κρατήσαμε καθαρή (βοηθάει πολύ ένα πινέλο μαγειρικής).
  • Αδειάζουμε πάνω από τη λεπτή στρώση σοκολάτας το υπόλοιπο μείγμα και με μια σπάτουλα τη στρώνουμε καλά ισόπαχα σε όλη της την επιφάνεια.
  • Στρώνουμε απαλά πάνω απ' το μείγμα όση κουβερτούρα μας απέμεινε. 
  • Αφήνουμε να σταθεροποιηθεί η σοκολάτα μας για 3-4 ώρες. Χαράσσουμε σε κομμάτια με ένα καλό μαχαίρι και αφήνουμε να στεγνώσει τελείως.
  • Τυλίγουμε τις σοκολάτες μας σε αλουμινόχαρτο και τις διατηρούμε στο ψυγείο ή στο ντουλάπι μας!!!
Καλή σας απόλαυση <3


* Η ανάρτηση δεν έχει διαφημιστικό χαρακτήρα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις