Πτι φουρ στιγμής χωρίς ζύμη


Μα πως γίνεται θα σκέφτεται κανείς...;;; Όποιος έχει φαντασία ίσως και να καταλαβαίνει το τρικ πριν ακόμη διαβάσει παρακάτω....Αλλά ας εξηγηθώ πρώτα. Τα πτι φουρ είναι τα αγαπημένα μου βουτήματα. Μου αρέσει να συνοδεύω τον καφέ μου, ειδικά όταν τα βυθίζω μέσα στο ζεστό μου ρόφημα και η σοκολάτα τους λιώνει.... Δεν τα βαριέμαι ποτέ αρκεί να είναι καλοφτιαγμένα και όχι λειψά. Παρ'όλο που συνταγή για χειροποίητα πτι φουρ έχω καλή, ελλείψει  χρόνου δεν έχω ασχοληθεί μαζί τους τελευταία. Και τώρα έρχεται η φαντασία: Πως μπορώ έχω πάντα στο ντουλάπι μου να έχω πτι φουρ χωρίς να φάω όλη μου τη μέρα να ψήνω? Μα με την αυτοσχέδια πρακτική λύση που περιλαμβάνει 3 και ΜΟΝΟ συστατικά. Μπισκότα, μια καλή μαρμελάδα και κουβερτούρα λιωμένη! Κι αυτά όμως έχουν τα μυστικά τους!!! Σας υπόσχομαι ότι είναι η πιο νόστιμη και πρακτική λύση για πολυάσχολους! Και φυσικά δεν υπάρχει καμία απολύτως πιθανότητα λάθους!!!! 


Τα υλικά μας για σχεδόν 40 κομμάτια:

  • 2 πακέτα των 20 τμχ τυποποιημένα μπισκότα βουτύρου καλής ποιότητας "butter cookies" (σιγουρευτείτε ότι η συσκευασία αναφέρει πως έχουν περιεκτικότητα σε πραγματικό βούτυρο και όχι σε φυτικά λιπαρά)
  • 4 κουτ.σ. μαρμελάδα βερίκοκο κρύα
  • 400 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα 

Πως τα φτιάχνουμε:
  • Ανάλογα με το σχήμα και το μέγεθος των μπισκότων που θα βρούμε κανονίζουμε τον τρόπο που θα εργαστούμε. Στην περίπτωση που τα μπισκοτάκια μας είναι στρογγυλά και μεγάλα τότε με προσοχή τα κόβουμε στη μέση με ένα μαχαιράκι, γεμίζουμε τα μισά από αυτά με λίγη μαρμελάδα που την έχουμε μαλακώσει με κουτάλι και τα κολλάμε μεταξύ τους σε σαντουιτσάκι. Εάν τα μπισκότα μας είναι μακρόστενα τότε δεν θα χρειαστεί να ασχοληθούμε με κοψίματα και μαχαίρια. 
  • Εφόσον γεμίσουμε όλα τα μπισκοτάκια μας τα αραδιάζουμε σε λαμαρίνα στρωμένη με αντικολλητικό χαρτί και τα αφήνουμε 1 ωρίτσα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος για να στεγνώσει ανάμεσα η μαρμελάδα. 
  • Αφού βεβαιωθούμε ότι έχει στερεοποιηθεί η μαρμελάδα, λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί και βουτάμε τη μία τους πλευρά κι αν μας αρέσει γαρνίρουμε με τρούφα, με αλεσμένους ξηρούς καρπούς ή καρύδα.  
  • Επανατοποθετούμε στο ταψί και αφήνουμε ξεσκέπαστα να στεγνώσει η σοκολάτα. 
  • Φυλάμε τα πτι-φουρ σε κουτιά που κλείνουν αεροστεγώς και απολαμβάνουμε...ασταμάτητα!!!!

Σημ. Τα μπισκότα είναι σημαντικό να περιέχουν πραγματικό βούτυρο διότι εκτός από άρωμα και γεύση εξασφαλίζουν το ότι με την πάροδο των ημερών δε θα πανιάσουν εύκολα όπως εάν ήταν απλά μπισκότα τσαγιού με φυτικά λιπαρά αλλά θα παραμείνουν τριφτά. Εάν σας έχουν περισσέψει χειροποίητα μπισκότα είναι μια καλή λύση να καμουφλαριστούν με τον τρόπο που προτείνω.

Το άρθρο δε έχει διαφημιστικό χαρακτήρα, η επιλογή των προΪόντων είναι ενδεικτική και προσωπική.


Καλή σας απόλαυση <3
Σας φιλώ, 
Μαριφάνη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις