Frozen yogurt σοκολάτα



Μετά τα αιτήματα πολλών από εσάς για συνταγές σπιτικού παγωτού ήρθε η στιγμή να σας "μάθω" να φτιάχνετε το frozen μου... Υπέροχο, αφράτο, ελαφρύ και πανεύκολο, τώρα μπορείτε όλοι να φτιάξετε το δικό σας frozen yogurt πολύ οικονομικά και πάνω απ' όλα με αυθεντικά υλικά!
Η βασική συνταγή ανήκει στον Ευτύχη Μπλέτσα με μερικές δικές μου μετατροπές! 



Υλικά για 2 λίτρα
500 γρ. γιαούρτι 4,9% στραγγιστό αγελάδος 
1 τενεκάκι ζαχαρούχο γάλα
*3 κουτ.σ. γεμάτες σκόνη σοκολάτας για ρόφημα
μαρμελάδα φράουλα ή φρέσκες 
φράουλες ψιλοκομμένες (προαιρετικά)

*Στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου βρήκα σκόνη σοκολάτας με γεύση φράουλα και έβαλα στο δικό μου frozen! Βγήκε υπέροχο!!!

Εκτέλεση:
  • Βάζουμε το σκεύος που θα αποθηκεύσουμε το παγωτό μας στην κατάψυξη.
  • Χτυπάμε στον κάδο του μίξερ για 3 λεπτά τα γιαούρτια να αφρατέψουν κι έπειτα ρίχνουμε το ζαχαρούχο γάλα.
  • Χαμηλώνουμε την ταχύτητα και ανακατεύουμε άλλα 3 λεπτά να γίνουν τα υλικά μας κρέμα.
  • Αδειάζουμε τη σκόνη σοκολάτας και χτυπάμε λίγο ακόμη να ενσωματωθεί στο μείγμα. Εάν θέλουμε αυξάνουμε την ποσότητα της σκόνης για πιο σοκολατένιο αποτέλεσμα. Προσωπικά μου αρέσει να είναι πιο ανοιχτόχρωμο ώστε να νιώθω λίγο τη γεύση γιαουρτιού. Επίσης αν μας αρέσει σκορπάμε μέσα στο μείγμα ψιλοκομμένες φράουλες απαλά με ένα κουτάλι.
  • Καλύπτουμε το μπολ με μεμβράνη και βάζουμε στο ψυγείο να σταθεί για 1' ώρα.
  • Έπειτα μεταφέρουμε το μείγμα στο σκεύος που παγώσαμε στην κατάψυξη, καλύπτουμε με το καπάκι του ή με αλουμινόχαρτο και αφήνουμε 2 ώρες. Βγάζουμε και ανακατεύουμε με το μίξερ ή με σύρμα να αφρατέψει. Τοποθετούμε στην κατάψυξη για 2 ώρες ακόμα και επαναλαμβάνουμε. Αφήνουμε να παγώσει τελείως.
Σερβίρουμε εάν θέλουμε με σιρόπι φράουλας ή μαρμελάδα!!!
 
Σημ: Εάν έχετε παγωτομηχανή τότε παραλείψτε τα ενδιάμεσα χτυπήματα που αναφέρω.  

Καλή σας απόλαυση <3
Τα φιλιά μου, Μαριφάνη



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις