Γίνετε μέλος του blog μας

Τρίτη, 17 Μαΐου 2016

1,000,000+ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ!!!!!


Γεια σας φίλοι μου καλοί! Όπως βλέπετε κι απ' τον τίτλο, το blog μας ξεπέρασε τις 1εκ. επισκέψεις! Πότε ήταν 100,000 πριν 3 χρόνια και πότε το νούμερο 10πλασιάστηκε..ούτε που το κατάλαβα.. Σε λίγους μήνες έχει και τα πέμπτα του γενέθλιά ..!
Αυτά τα εορταστικά άρθρα μου δίνουν πάντα την αφορμή να πω και δυο κουβέντες διατυπώνοντας μερικές σκέψεις μου από την εμπειρία που αποκτώ ως foodblogger..









Όταν στα 22 μου αποφάσισα να στήσω αυτό εδώ το συνταγολόγιο ήξερα μόνο 2-3 συνταγές να εκτελώ. Στην ουσία έμαθα μαζί με αυτό διαβάζοντας και αποβάλλοντας το φόβο που είχα πάνω στον τομέα της μαγειρικής. Στην ουσία χάρις σ'αυτό έμαθα να τρώω όσο παράξενο κι αν ακούγεται.. 
Με τον καιρό τα χέρια μου "λύθηκαν" και ξεδιπλώθηκε η φαντασία μου.. Κράτησα χαμηλούς τόνους, πολύ χαλαρούς ρυθμούς λόγω της δουλειάς μου παρ' όλα αυτά τα καταφέραμε παρέα μια χαρά. 
Αγαπήθηκε για τις απλές οικονομικές συνταγές του από νέες νοικοκυρές, φοιτητές, εργένηδες αλλά και έμπειρες μαμαδομαγείρισσες που στράφηκαν σ' αυτό εδώ προκειμένου να δώσουν ένα πιο νεανικό στυλ στο καθημερινό τους τραπέζι. 
Δε θέλησα να δείχνω πράγματα εξεζητημένα και εικόνες "πειραγμένες" που θα απέχουν απ' την πραγματικότητα. Παρ' ότι οι γνώσεις μου το επιτρέπουν δεν θέλησα να φτιάχνω πολλά ντεκόρ ή να επεξεργάζομαι υπερβολικά τυχόν ατέλειες στα πιάτα μου με τεχνητούς τρόπους..Προτιμούσα να δείχνω απλώς ένα άσπρο πιάτο πάνω σε ένα καρό τραπεζομάντιλο που θα προβάλει την πραγματικότητα όσο...στραβοκομμένη κι αν φαίνεται παρά οτιδήποτε άλλο υπερβολικά στυλιζαρισμένο σε όψη που όμως θα περιλαμβάνει "ψεύτικο" συμμετρικό περιεχόμενο.

Δεν μπορώ να μη σταθώ σε όλους εσάς που αγαπήσατε το χόμπιι μου και βοηθηθήκατε μέσα από αυτό. Είναι αξιοσημείωτο ότι παρ' όλο που δεν γνωριζόμαστε προσωπικά νιώθω την υποστήριξη και την αγάπη σας που πολλές φορές ξεπερνάει κι αυτή κάποιων οικείων μου. Αυτό θα το λέω πάντα!

Κάθε φορά που βλέπω νέα μέλη στην ομάδα μου στο facebook ή νέους θαυμαστές στη σελίδα μου νιώθω μια μικρή επιτυχία ότι καταφέρνω να βρίσκομαι όλο και πιο ψηλά στο ενδιαφέρον σας παρ' όλο που τα μαγειρικά ιστολόγια ξαφνικά εμφανίζονται το ένα πίσω απ' το άλλο. Τα σχόλια και τα μηνύματά σας είναι το κάτι άλλο, το κάτι μοναδικό κάθε φορά.

Επίσης χρειάστηκε κι εγώ να νευριάσω και να "μπήξω" μια φωνή σε εκείνα τα επιτήδεια γεμάτο θράσος site της παραπληροφόρησης όταν τα άρθρα μου πέσανε θύματα κλοπής. Κρατήθηκε όμως στο ύψος του κι εκεί... Βλέπεται ζούμε στην εποχή της "αφιλτράριστης" διαδικτυακής πληροφορίας...

Είναι τιμή που που καλέστηκα σε "events" για να διατυπώσω την άποψή μου ή που με εμπιστεύθηκαν μεγάλες εταιρίες τροφίμων λανσάροντάς μου τα νέα τους προΪόντα πριν ακόμη φτάσουν στα ράφια της αγοράς προκειμένου να εκφράσω την κριτική μου.

Τώρα το κυριότερο απ' όλα: Θέλω να ευχαριστήσω ολόθερμα και με απόλυτη ειλικρίνεια όλους  εσάς για την ανταπόκρισής σας στην προσπάθειά μου αυτή! Special thanks στους "τηνιακούς συμπατριώτες μου" που κάθε φορά που φτάνω στο νησί μου δείχνουν ένθερμη υποστήριξη!!! 

Είναι στα αλήθεια σημαντική η στήριξή σας για να με κάνει να συνεχίζω και να μην τα παρατάω, ακόμη κι αν ξέρω ότι όλοι σας ξέρετε πλέον πως...φτιάχνονται τα γεμιστά...και πως παγώνει σωστά το παγωτό. Φαίνεται όμως ότι για να μην τα παραβλέπεται σας ενδιαφέρει ο τρόπος που τα φτιάχνει κάποια που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ακόμη ΜΑΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ακόμη τα ΑΓΧΗ ενός νοικοκυριού και οι εμπειρία της ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ στα ρίσκα που δεν φοβάται ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ!!!

Ειλικρινά ΣΑΣ ΧΙΛΙΟΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΓΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ΑΣΠΡΟΠΡΩΣΟΠΟΥΣ <3

Με πολλά γλυκά φιλιά :*
Μαριφάνη

...και συνεχίζουμε...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας