Τρουφάκια μαρμελάδας


Γεια σας καλοί μου φίλοι!!!
Για σήμερα σας έχω ακόμη μία ιδέα για πανεύκολο, ταχύτατο και γευστικότατο κέρασμα που το έχετε έτοιμο σε σε ελάχιστο χρόνο!!!
Με λίγη μαρμελάδα και το κέικ που σας έχει περισσέψει....
Παρακάτω εκτός από τα βασικά συστατικά που χρησιμοποίησα θα σας παραθέτω διάφορους γευστικούς συνδυασμούς υλικών.

Υλικά:
  • 300 γραμ. κέικ βανίλια ή σοκολάτα (εγώ χρησιμοποίησα βανίλιας)
  • 2 γεμάτες κουτ.σ. μαρμελάδα της επιλογής σας (εγώ διάλεξα φράουλα)
  • 1 κουτ.σ. λικέρ φρούτου ή κουαντρό ή κονιάκ (στο μπαράκι μου είχα λικέρ φράουλα)
  • 4 μπισκότα της επιλογής σας αλεσμένα (προτίμησα σοκολάτας)

Μερικοί συνδυασμοί ακόμα:
  • κέικ σοκολάτας-μαρμελάδα φράουλα-λικέρ φράουλα-τρούφα σοκολάτας
  • κέικ σοκολάτας-μαρμελάδα πορτοκάλι-κουαντρό-τρούφα σοκολάτας
  • κέικ βανίλιας-μαρμελάδα φράουλα-κουαντρό-αλεσμένα μπισκότα βανίλιας
  • κέικ πορτοκαλιού-μαρμελάδα πορτοκάλι-τρούφα σοκολάτας
  • κέικ εσπεριδοειδών-μαρμελάδα πορτοκάλι-λικέρ λιμοντσέλο-μπισκότα βανίλιας
  • κέικ σοκολάτας-μαρμελάδα κεράσι-κονιάκ (1 κουτ.γλ.)-τρούφα σοκολάτας 
Εκτέλεση:
  • Θρυμματίζουμε πολύ καλά το κέικ μας να γίνει ψίχουλα.
  • Ρίχνουμε τη μαρμελάδα και το λικέρ και ζυμώνουμε με τα χέρια απαλά μέχρι να αποκτήσουμε μια λεία ζύμη που να πλάθεται.
  • Σκεπάζουμε το μπολ και το αφήνουμε στο ψυγείο 1'ωρίτσα να σφίξει.
  • Αφού παρέλθει ο χρόνος ψύξης, πλάθουμε μπαλάκια και τα κυλάμε στα θρυμματισμένα μπισκότα ή την τρούφα.
  • Διατηρούμε στο ψυγείο!

Αυτό ήταν όλο!!!!
Καλά κεράσματα!
Σας φιλώ :*
Μαριφάνη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις