Κοτόπουλο λεμονάτο κατσαρόλας με καστανό ρύζι και πουρέ

Γεια σας καλοί μου φίλοι!

Πάντα έχω στο νου μου τη μαμά μου όταν φτιάχνω τη σημερινή μου συνταγή...καλά εκείνη βέβαια τη σκέφτομαι συνέχεια όχι μόνο όταν ετοιμάζω το συγκεκριμένο φαγητό...
Ως μικρό παιδάκι ήμουν λιγόφαγο...οπότε η μαμά μου με τα κολπάκια της μου έφτιαχνε συχνά τη συγκεκριμένο φαγητό γιατί φαινόταν να το τρώω και μόνη μου με ευκολία... 
"Έλα νουνού μου να φάμε βάου-βάου" -όπου "βάου-βάου" στη γλώσσα της μαμάς μου και στην παιδική δικιά μου αντίληψη (!) το κοτόπουλο το οποία και μέχρι τώρα λατρεύω-.
Μαμά δεν ξέρω αν το πετυχαίνω το ίδιο καλά όσο εσύ, το σίγουρο είναι ότι το η παρέα μου το γεύθηκε και έλαβα πολύς κριτικές!

Σε φιλώ και σ'αγαπώ!!!



Υλικά για 2 άτομα:
Για το κοτόπουλο
2 μερίδες κοτόπουλο (οποιοδήποτε μέρος)
χυμός από 1 μεγάλο λεμόνι
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2/3 κρασοπότηρου ελαιόλαδο
2 κουτ.σ. μουστάρδα
ρίγανη
αλάτι-πιπέρι
1 1/2 φλιτζ.τσ. καστανό ρύζι

Για τον πουρέ:
2 μεγάλες πατάτες 
1 φλιτζ.τσ. γάλα εβαπορέ
1/2 κουτ.σ. μαργαρίνη
 2κουτ.σ.ζωμός από το κοτόπουλο που ετοιμάσαμε
αλάτι

Εκτέλεση:
  1. Πλένουμε και στεγνώνουμε καλά το κοτόπουλο.
  2. Σε μια κατσαρόλα βάζουμε να ζεσταθεί καλά το λάδι και τσιγαρίζουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι ίσα ίσα να γυαλίσει. Έπειτα προσθέτουμε το κοτόπουλο σε μέτρια θερμοκρασία ώσπου να ροδίσει ελαφρά. Σβήνουμε με το λεμόνι.
  3. Συμπληρώνουμε με ζεστό νερό τόσο όσο να καλύπτεται το κοτόπουλο. Χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να σιγοβράσει το κοτόπουλο με μισοσκεπασμένη κατσαρόλα (στερεώνουμε στο πλάτος της κατσαρόλας μια ξύλινη κουτάλα και στερεώνουμε το καπάκι ώστε να απελευθερώνονται ισομερώς οι υδρατμοί). 
  4. Μόλις το νερό της κατσαρόλας φτάσει λίγο πιο κάτω απ' τα μισά της κρατάμε στην άκρη 1/3 φλιτζ. απ' το ζωμό, προσθέτουμε το ρύζι, τη μουστάρδα, τη ρίγανη, αλατοπιπερώνουμε και αφήνουμε να μαγειρευτούν όλα μαζί σε χαμηλή θερμοκρασία ώσπου να χυλώσει το ρύζι.
  5. Αποσύρουμε την κατσαρόλα απ' τη φωτιά και τη σκεπάζουμε με μια βαμβακερή πετσέτα μέχρι να απορροφηθούν τα περίσσια υγρά.
  6. Στο μεταξύ έχουμε βράσει τις πατάτες και τις έχουμε λιώσει με το πιρούνι ή με το ειδικό εργαλείο.
  7. Ανακατεύουμε το γάλα με το ζωμό και τα προσθέτουμε κι αυτά μέσα στον πουρέ ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να αποκτήσει βελούδινη υφή ο πουρές μας. Στο τέλος προσθέτουμε τη μαργαρίνη ανακατεύοντας και αλατίζουμε σύμφωνα με τα γούστα μας...
  8. Σερβίρουμε το κοτόπουλο μαζί με το ρύζι, τον πουρέ και γαρνίρουμε με λίγο ζωμό απ' το φαγητό.

Καλή σας όρεξη!
Mαριφάνη



 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις