Food lovers tag

Καλησπέρα σας φίλοι μου!




Κυκλοφορεί ένα tag στο διαδίκτυο που ταιριάζει γάντι με μας τους "λιχούδες"...Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη για όσους από εσάς δεν γνωρίζετε, όταν λέμε "tag" εννοούμε μικρά αφιερώματα με ερωτήσεις που περιμένουν τις δικές μας απαντήσεις προκειμένου να...κάνουμε πιο γνωστή τη γνώμη μας ή τις προτιμήσεις μας πάνω σε ορισμένους τομείς όπως πχ. τα ταξίδια, την ομορφιά, τα φαγητό κλπ κλπ.
Το συγκεκριμένο tag το πέτυχα στο beautydiarybyalexandra και επειδή μου φάνηκαν πολύ νόστιμες  οι ερωτήσεις....μπήκα σε πειρασμό.  Μέσα απ' αυτό το αφιέρωμα μπορείτε να μάθετε τα "γούστα" μου στον κόσμο της γεύσης και τις προτιμήσεις μου γύρω από το φαγητό! 
Όσοι bloggers από εσάς επιθυμούν (είτε διαχειριστές μαγειρικών blog, είτε οποιασδήποτε άλλης θεματολογίας) σαφέστατα είστε ελεύθεροι να απαντήσετε κι εσείς στο συγκεκριμένο tag.



Ξεκινάμε με τις ερωτήσεις-απαντήσεις

Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Αγαπώ πολύ τα μακαρόνια με κιμά και αρκετό τριμμένο τυρί! Μπορώ να τρώω κάθε μέρα χωρίς να το βαρεθώ!

Ποιό είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
Τρελαίνομαι για προφιτερόλ..!!!

Ελληνική, Ιταλική, Μexican ή Ασιατική κουζίνα;
Έχοντας δοκιμάσει διεθνή κουζίνα θα έλεγα ότι η κάθε μία απ' αυτές έχει τη δική της νοοτροπία, τις δικές της μυρωδιές, τις δικές της παραδόσεις. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια..Σίγουρα όμως η δική μας "ελληνική-μεσογειακή" είναι η πιο ... "ξεχωριστή"  απ'όλες κατά τη γνώμη μου αφού οι πρώτη ύλη είναι ιδιαίτερα "ευλογημένη". Δεν χρειάζεται τα φαγητά της να έχουν παράξενη και εντυπωσιακή όψη...μόνο τα θρεπτικά και υγιεινά συστατικά της και τα όμορφα χρώματά της  από την ντόπια παραγωγή....αρκούν!

Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό;
Ευτυχώς όχι...δεν ξέρω αν θα το άντεχα!!!

Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι expert;
Σημαντικές....μαρτυρίες λένε ότι η "κερκυραϊκή παστιτσάδα" είναι το φόρτε μου ενώ από γλυκό η σοκολατόπιτα και η καρυδόπιτα....!

Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο;
Η καρμπονάρα..

Είσαι χορτοφάγος;
Όχι απόλυτα... Σίγουρα  περνάω περιόδους που έχω την ανάγκη να απέχω απ' τις τροφές ζωικής προέλευσης ούτως ώστε να....αποτοξινώσω κατά κάποιο τρόπο τον οργανισμό μου και να ενισχύσω το ανοσοποιητικό μου.

Συνήθως τι παραγγέλνεις απ' έξω;
Σουβλα..κάκι...!

Είσαι γλυκατζού ή fan των αλμυρών snack;
Θα έλεγε γλυκατζού!

Πως τρως το sandwich σου;
Με μπαγκετούλα, ψητό κοτόπουλο, σως μουστάρδας, μαρούλι και τυρί edam...

Σε αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το έχεις ρίξει στη...."μάσα";
Χωρίς φόβο και πάθος...αυτή τη στιγμή μπορώ να μασουλάω συνέχεια...

Ποιός μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια;
Έχω την τύχη να προέρχομαι από πολύ "ικανούς" μάγειρες και τρομερά ανήσυχα μαγειρικά πνεύματα...! Τόσο η μαμά μου όσο κι ο μπαμπάς μου, οι θείοι μου και τα αδέρφια μου μαγειρεύουν εξαιρετικά!

Αυτό φίλοι μου ήταν το tag!!!

Να είστε όλοι σας καλά!

Μαριφάνη




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις