Πλεχτή σπέσιαλ σφολιατόπιτα

Γεια σας καλοί μου φίλοι!
Αν κάνω μια αναδρομή στο ...μαγειρικό παρελθόν μου θυμάμαι καλά ότι  η πρώτη μου επαφή με την κουζίνα ήταν η ετοιμασία μιας πίτας από σφολιάτα... Θυμάμαι και το όνομα που της είχα δώσει "Πίτα ό,τι έχω και δεν έχω"....! Αυτή δεν ήταν τίποτα άλλο από 2 φύλλα σφολιάτας που ενδιάμεσα έκρυβαν ό,τι περίσσευμα αλλαντικών και τυριών είχε απομείνει στο ψυγείο ως βασικά υλικά και μουστάρδας κέτσαπ και παντός είδους σάλτσα ως δευτερεύοντα .... 
Τώρα, μερικά χρόνια μετά και αφού έχω πλέον ξεπεράσει το αρχάριο στάδιο "παρασκευής πίτας" είμαι πάλι εδώ δοκιμάζοντας να φτιάξω πάλι μια σφολιατόπιτα αλλά δίνοντάς της αυτήν την πολύ μοντέρνα μορφή πλεξούδας που λίγο πολύ όλα τα μαγειρικά blogs έχουν από καιρό υποδείξει...εκτός απ' δικό μου....!!!

Τα συστατικά της απλούστατα και η όψη της μοδάτη...!




Υλικά:
2 φύλλα σφολιάτας (βγάζουν 2 πίτες)
8 φέτες μπέικον
8 φέτες καπνιστή γαλοπούλα
1 κουτ.σ. πελτές ντομάτας
1 κουτ.σ. μουστάρδα
8 φέτες ένταμ
2 χούφτες τριμμένο γκούντα
1 χούφτα τριμμένο σκληροτύρι
καπνιστή πάπρικα
μαργαρίνη

Εκτέλεση:

  1. Αρχικά ξεπαγώνουμε τα φύλλα σφολιάτας σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται (εναλλακτικά χρησιμοποιούμε τα φρέσκα φύλλα νέας γενιάς που βρίσκονται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ).
  2. Στα ταψιά του φούρνου μας ή σε λαμαρίνα αλείφουμε λίγο λάδι και στρώνουμε κάθε ένα από τα φύλλα.
  3. Απλώνουμε με ένα πινέλο σε όλη την επιφάνεια των φύλλων τον πελτέ και τη μουστάρδα και ακριβώς στο κέντρο τους και κάθετα στρώνουμε πρώτα τα μισά τυριά,  τις φέτες μπέικον, τη γαλοπούλα και έπειτα τα υπόλοιπα τυριά. Πασπαλίζουμε με την καπνιστή πάπρικα και σκορπάμε διάσπαρτα λίγα κομματάκια μαργαρίνης.
  4. Στο φύλλο που περισσεύει αριστερά και δεξιά και είναι μόνο αλειμμένο με τις σάλτσας χαράζουμε λοξά "κρόσια" όπως ακριβώς είναι το σχήμα του ψαροκόκκαλου. Όσες λωρίδες κόψουμε απ' τη μία μεριά άλλες τόσες κόβουμε κι απ'την άλλη.
  5. Ενώνουμε σε ζεύγη τα κρόσια σχηματίζοντας έτσι μια πλεξούδα.
  6. Ψήνουμε την πίτας μας σε προθερμασμένο φούρνο στους 180' βαθμούς των αντιστάσεων για περίπου 20' λεπτά ή μέχρι να φουσκώσει και να ροδίσει!!!


Έτοιμη!!!

Καλή σας απόλαυση!!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις