Σιροπιαστή γιαουρτόπιτα της Βασούλας!!!!

Καλημέρα σας φίλοι μου!!!
Η πρώτη συνταγή που μου στάλθηκε από φίλο αναγνώστη είναι γεγονός!!!


Η καλή μας Βασούλα λοιπόν από τα Σπάτα Αττικής, μου έστειλε μια πολύ ωραία συνταγή για σιροπιαστή γιαουρτόπιτα και θέλει να τη μοιραστεί μαζί μας!!!!
Την ευχαριστώ πολύ!!!!


Σιροπιαστή γιαουρτόπιτα
Βασούλα, Σπάτα Αττικής







Υλικά:
2 κεσεδάκια γιαούρτι
4 αυγά χωρισμένα κρόκοι-ασπράδια
1 1/2 κούπα βιτάμ
1 1/2 κούπα ζάχαρη
3 κάψουλες βανίλια
3 κούπες φάριν απ
3 κουτ.γλ. μπέικιν πάουντερ
ξύσμα 1 πορτοκαλιού
ξύσμα 1 λεμονιού
Για το σιρόπι:
2 κούπες ζάχαρη
2 κούπες νερό
3 κουτ.σ. κονιάκ

Εκτέλεση:
  1. Χτυπάμε με το μίξερ το βιτάμ με τη ζάχαρη, ρίχνουμε κοσκινισμένο το αλεύρι, τις βανίλιες και το μπέικιν. 
  2. Έπειτα ρίχνουμε τους κρόκους των αυγών και τα ξύσματα.
  3. Χτυπάμε τα ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα και την αναμιγνύουμε πολύ απαλά στο βασικό μείγμα.
  4. Βουτυρώνουμε ελαφρώς ένα ταψί, αδειάζουμε το μείγμα μας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180' βαθμούς των αντιστάσεων έως ότου ροδίσει.
  5. Βράζουμε τα υλικά του σιροπιού για 5-6 λεπτά και περιχύνουμε τη γαιουρτόπιτα η οποία πρέπει να έχει κρυώσει καλά.

Εάν μας αρέσει μπορούμε να τη συνοδεύσουμε με παγωτό καΪμάκι.
Γίνεται τέλεια και ελαφριά!

Καλή σας επιτυχία!!!!


Περιμένω και τη δική σας συνταγή στη funpage των Λιχουδιών μου στο Facebook πληκτρολογώντας απλά στην αναζήτηση "Οι Λιχουδιές της Μαριφάνης". Στα πλαϊνά του blog μου θα βρείτε τη μικρογραφία-συντόμευση της funpage μου. Αφού γίνετε κι εσείς μέλος πατώντας LIKE, γράψτε μου τα υλικά και τη διαδικασία μαζί με μια φωτογραφία του τελικού αποτελέσματος, το όνομά σας και την περιοχή σας, και πιθανότατα να δείτε κι εσείς τη συνταγή σας αναρτημένη στο blog μου.
Εναλλακτικά μπορείτε να στέλνετε τις συνταγές μέσω  e-mail  στο Marifani1989@hotmail.com γράφοντας πάντα το όνομά σας και τη περιοχή σας. 
Στις φωτογραφίες σας θα φαίνεται μόνο το μικρό σας όνομα και η περιοχή....


Σας φιλώ
Μαριφάνη




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις