Γιορτινό τραπέζι στης αδελφής μου!!!!

Καλοί μου φίλοι χρόνια πολλά και καλή χρονιά!


Ελπίζω να περάσατε όμορφα την Πρωτοχρονιά! Προσωπικά πέρασα πολύ ωραία με τους δικούς μου ανθρώπους!!! Μάλιστα μου έπεσε το φλουρί 2 φορές από 2 διαφορετικές πίτες..!!!!Για να δούμε πως θα πάει η χρονιά!

Αφορμή για το σημερινό αφιέρωμα είναι το τραπέζι  που έκανε η αδελφή μου εν όψει των γεννεθλίων του άντρα της αλλά και των γιορτών!!!





















Παρακάτω σας παρουσιάζω τις λιχουδιές που ετοιμάσαμε!



Ριζότο με μπαχαρικά και σταφίδες


Ρολό χοιρινό και ρολό κοτόπουλο


Baby πατατούλες φούρνου με μυρωδικά



Σπανακόπιτα με χειροποίητο φύλλο


Λουκανικοπιτάκια-τυροπιτάκια



Κεφτεδάκια τηγανιτά και φούρνου


Πράσινη σαλάτα με μυρωδικά



Καροτοσαλάτα με μαγιονέζα, γιαούρτι και σκόρδο



Τζατζίκι


Διάφορα τυριά



Καρυδόπιτα φρυγανιάς 


Πολύ όμορφα περάσαμε και όλοι το καταευχαριστήθηκαν!!!

Σας φιλώ :*

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις