I'ts raining pearls ! ! !

Καλησπέρα σας φίλοι μου αγαπημένοι!!!

Σε λίγο καιρό οι Λιχουδιές μου φτάνουν τις 500 αναρτήσεις, 500 νοστιμότατες και μυρωδάτες "ηλεκτρονικές σημειώσεις" με λιχουδιές!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας όλον αυτό τον καιρό!!!

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έστησα άλλη μία bloggo-γωνιά.
Αυτή τη φορά η θεματολογία της θα επικεντρώνεται  σε γυναικεία ενδιαφέρονται όπως, ομορφιά, αγορές, κριτική προϊόντων που αγοράζω με δικά μου χρήματα και δοκιμάζω ΩΣ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΑ, στιλ, κουβεντούλα πάνω σε ζητήματα που αφορούν την ψυχολογία, την εργασία, την οικογένεια και πολλά ακόμη...!!! Το όνομά του είναι " It's raining pearls" και το link είναι αυτό: rainingpearls.blogspot.com
Το νέο μου blog το οργανώνω σταδιακά!!!
Σας υπόσχομαι ότι οι αγαπημένες μου Λιχουδιές θα συνεχίσουν να ενημερώνονται με νέες συνταγές!!!

Σας φιλώ γλυκά 
Η Λιχούδα και Περλένια Μαριφάνη σας!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις