Πατάτες κοκκινιστές κρεμμυδάτες!!!

Γεια σας φίλοι μου....

Μετά από σχεδόν 10 μέρες επανήλθα-ζητώ ταπεινά συγγνώμη για την απουσία μου-αλλά δυστυχώς η γιαγιά μου "έφυγε" και βρισκόμασταν όλοι σε αναταραχή...Ααααχ γιαγιά μου....
Τώρα όμως είμαι και πάλι κοντά σας να μοιραστώ μαζί σας τις "λιχουδιές" μου...

Την παρακάτω συνταγή την αφιερώνω σ' εκείνη μιας και δεν θα ξεχάσω ποτέ τις τέλειες φουρνιστές κοκκινιστές πατάτες της.....


Υλικά:

  • 4 μεγάλες πατάτες κομμένες σε μισοφέγγαρα
  • 1 μέτριο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
  • 1 φακελάκι πελτές ντομάτας
  • 1 μέτρια ντομάτα ώριμη, ξεφλουδισμένη 
  • λίγος μαϊντανός ψιλοκομμένος
  • 3 κουτ.γλ. ζάχαρη
  • 1/3 φλιτζ.τσ. ελαιόλαδο
  • φρεσκοτριμμένο μείγμα με δενδρολίβανο-θυμάρι κλπ..
  • αλάτι-πιπέρι
  • φέτα τριμμένη

Εκτέλεση:

  1. Ρίχνουμε σε ένα μεγάλο ταψί ή πυρέξ τις πατάτες σκόρπια, το κρεμμύδι και το σκόρδο.
  2. Στο μούλτι αλέθουμε την ντομάτα, προσθέτουμε τον πελτέ, τη. ζάχαρη και λίγο αλατοπίπερο και περιχύνουμε μ'αυτό το μείγμα τις πατάτες μας.
  3. Πασπαλίζουμε λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό, τρίβουμε λίγο μείγμα μυρωδικών και αλατοπιπερώνουμε.
  4. Τέλος "περνάμε" τα λαχανικά μας με το ελαιόλαδο, ανακατεύουμε απαλά με ένα κουτάλι ώστε να κοκκινίσουν καλά οι πατάτες μας και συμπληρώνουμε με 1/2 φλιτζ. τσ. νερό.
  5. Σκεπάζουμε το ταψί με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180' βαθμούς για τα πρώτα 30'-40' λεπτά κι έπειτα ξεσκέπαστο για άλλη μισή ώρα ώσπου να σωθούν τα υγρά.
  6. Σερβίρουμε χλιαρές βάζοντας από πάνω τριμμένη φέτα!


Καλή σας όρεξη!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις