Πολύ καλησπέρα σας!!!

Από απόψε και για 2  μέρες θα απουσιάζω. ΄Εχουμε πανηγύρι στο χωριό και πάω να βοηθήσω!!!Αυτό σημαίνει ότι με την επιστροφή μου θα παραθέσω ένα σορό λιχουδιές καθαρά παραδοσιακές στην πλειοψηφία τους προερχόμενες δε από το νησί μου, την Τήνο.
Σ' αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαρηστήσω όλους εσάς που ρίχνετε ένα "βλέφαρο" και στις δικές μου συνταγούλες και που εκτιμάτε την προσπάθειά μου να δώσω με τον δικό μου απλό τρόπο τις συμβουλές μου. Δεν έχω εμπειρία αλλά προσπαθώ να εξελίσσομαι όσο μπορώ με τη φαντασία μου και με τα διδάγματα που παίρνω βλέποντας και τους δικούς μου ανθρώπους να ασχολούνται με την μαγειρική.
Έτσι μου επιτρέπετε να συνεχίσω την μικρή μου προσπάθεια. 
    

                             Σας ευχαρηστώ πολύ
                                     Μαριφάνη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις