Πιτσάκια με ψωμί του τοστ extra special ! ! !

....Και ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι...και να μπροστά μου ο ανηψιός!
-Να στον αφήσω λίγη ώρα και να έρθω να τον πάρω αργότερα ;
-Άστον....
-Δεν έχει φάει, κανόνισε κάτι , εσύ ξέρεις....
χμμμμ εγώ ξέρω.............
-Μικρέ θα φάμε ψαράκι;
-Όχι ψαράκι.
...μάλιστα όχι ψαράκι....ε τότε τι;
Ανοίγω το ψυγείο πέφτει το μάτι μου στο ψωμί του τοστ και του λέω με στόμφο:
-Πίτσα;
-Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ναιιιι πίτσα!!!Ναι "Μαιφανούλα" μου!!!
..και άρχισα κι εγώ και άρπαζα ό,τι έβρισκα στο ψυγείο από ζαρζαβατικό, τυρί κλπ...
Κι έφτιαξα ένα πράγμα...άλλο πράγμα...!!!Κι έφαγε κι ο πιτσιρίκος! Δόξα σοι....!!!

Οπότε στην πίτσα έβαλα:
  • ψωμί για τοστ ολικής αλέσεως
  • κέτσαπ
  • 1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • φρέσκια ντοματα κομμένη σε μικρά κομμάτια
  • 1/2 πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη
  • τυρί για τοστ κομμένο σε μικρά κομμάτια
  • ελιές καλαμών ψιλοκομμένες
  • τυρί φέτα σε τρίμματα
  • σκληρό τυρί τριμμένο
  • λίγο αλάτι
  • ρίγανη

Εκτέλεση:
  1. Σε ένα μακρόστενο ταψί έβαλα τη μία φέτα ψωμί δίπλα στην άλλη.
  2. Άλειψα σε κάθε φέτα λίγη κέτσαπ
  3. Έριξα σκόρπια σε όλα τα ψωμάκια την ντομάτα, την πιπεριά, τις ελιές και τη φέτα και αλάτισα ελαφρώς.
  4. Πασπάλισα με τα κομματάκια τυριού του τοστ και με σκληρό τυρί.
  5. Έριξα λίγη ρίγανη και....
  6. έψησα στο φούρνο για 15'-20' λεπτά στους 180' βαθμούς!!!

Το πόσο νόστιμες και "κριτς κριτς" που είπε και ο ανηψιός μου, βγήκαν οι πιτσούλες απλά
Δ Ε Ν   Π Ε Ρ Ι Γ Ρ Α Φ Ε Τ Α Ι!!!!

Σημ.: Πρόκειται για ένα μεζεδάκι  χωρίς ζυμώματα και ιδιαίτερη προετοιμασία που μπορεί να παρασκευαστεί με οτιδήποτε υπάρχει στο ψυγείο μας!
Σημ.2:Ιδανικός μεζές για ώρα ανάγκης για τους φίλους και για μπυρίτσα!!!
Σημ.3:Ιδανικό σνακ για τα παιδιά, ρυθμίζοντας βέβαια τη δοσολογία κάποιων υλικών πχ.κρεμμυδιού, μπαχαρικών κλπ.














Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις