Γεια και χαρά σε όλους σας!!!

Είμαι η Μαριφάνη και μαζί σας θέλω να μοιραστώ τις μικρές συνταγές μου!!!


    Για να είμαι ειλικρινής ακόμα μαθαίνω, δεν έχω  εμπειρία αλλά με ενδιαφέρει πολύ η μαγειρική....Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι, ανακαλύπτω δικές μου μεθόδους βασισμένες πάντα στα κλασικά βήματα και με χαροποιεί ιδιαιτέρως το γεγονός ότι τα καταφέρνω ικανοποιητικά!!!

   Κάθε τι που φτιάχνω είναι απλό, προσιτό στην αγορά των συστατικών του και μου δίνει μεγάλη χαρά να το μοιράζομαι με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.

  
  Όσον αφορά τα υλικά που χρησιμοποιώ προσπαθώ όσο μπορώ να μην είναι τυποποιημένα στιγμιαίας παρασκευής περιορίζοντάς τα μόνο σε περιπτώσεις πίεσης χρόνου. Πιστεύω ότι εξ' αιτίας τους  με την πάροδο του χρόνου θα εξαλειφθούν τα αγνά και παραδοσιακά υλικά και η αυθεντική κουζίνα. Εκτός των άλλων χάνεται και η δυνατότητα να ελέγχουμε τα συστατικά που χρησιμοποιούμε αγνοώντας το πόσο επιβλαβή για την υγεία μας μπορεί να είναι κάποια από αυτά.

Ελπίζω λοιπόν οι "Υπέροχες Λιχουδιές" μου να είναι ευπρόσδεκτες όπως ευπρόσδεκτες θα είναι και οι δικές σας απόψεις, συμβουλές, σχόλια και.......αναρτήσεις :) (:


                                   Με εκτίμηση Μαριφάνη

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο κοριτσάκι μου!!! Πολύ νόστιμο το blog σου, όπως και οι συνταγές σου!

    Ο πατήρ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. People are looking for information in the internet. Then make money by placing advertising throughout the blog.
    Another really cool thing about this method is that there are a ton of great courses out there that teaches
    how to really perfect it.

    my web page ... ways to makemoney online

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi there! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of
    my old room mate! He always kept talking about this.
    I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read.
    Many thanks for sharing!

    my webpage; lumix price

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις